Jedinstvena kontaktna točka

Jedinstvena kontaktna točka za usluge (Point of Single Contact – PSC.HR) nudi odgovore za pokretanje posla u Hrvatskoj – sve na jednom mjestu. Također, pruža informacije kako poslovati u EU, obzirom da unutarnje tržište otvara mnoge poslovne prilike.

Možete imati razna pitanja kao što su primjerice:

  • Kako se lakše pokreće poduzetnička inicijativa? Besplatno koristite preko 200 setova konkretnih informacija.
  • Kako ostvariti poslovni nastan u Hrvatskoj? Registrirajte poslovanje uz našu informacijsku podršku.
  • Koji se uvjeti za obavljanje djelatnosti moraju ispuniti za pojedine sektore na tržištu usluga? Kako se točno obavlja predaja dokumentacije e-poštom, plaćanje naknade Internet bankarstvom i brže ishođenje odobrenja/dozvole za pružanje usluga? Uštedite pritom barem 60% vremena, umjesto da informacije tražite lutajući od institucije od institucije.
  • Kako se ostvaruje sloboda pružanja usluga na unutarnjem tržištu EU? Kako poslovati u pojedinim državama članicama EU? Pristupite EUGO mreži.
  • Zainteresirani ste za poslovanje u pojedinim državama članicama EU? Dobivate izravni pristup njihovim jedinstvenim kontaktnim točkama.
  • Što donose promjene propisa i regulacija tržišta usluga? Koje novosti i fitness olakšanja poduzetnicima donosi liberalizacija tržišta usluga? Prijavite nam prepreke pristupu unutarnjem tržištu.

Jedinstvena kontaktna točka ima sljedeće ciljeve:

  • Povećavati ukupni broj dvojezičnih setova informacija poduzetnicima.
  • Povećavati ukupni broj postupaka za slanje dokumentacije e-poštom za dozvolu pružanja usluga u nizu uslužnih djelatnosti, a uskoro i kroz e-usluge putem e-Građani.
  • Početi informirati poduzetnike o preprekama na unutarnjem tržištu EU koje otežavaju slobodu pružanja usluga. Kako se liberalizacija tržišta usluga već provodi, saznajte koje su prepreke već uklonjene i koji je plan novih mjera.

NAJAVA: 2019. stiže elektroničko pokretanje poslovanja – one-stop-shop putem e-Građani – 1 online procedura u maksimalno 3 dana, bez fizičkog odlaska kod javnog bilježnika.

Ukoliko tražite dodatne informacije obratite nam se putem obrasca za kontakt. Odgovori na upite stižu u roku od 5 radnih dana. Možete isprobati i naš vodič za korisnike.

Uvijek možemo biti bolji. Predložite nam kako konkretno možemo poboljšati portal i kako poduzetnici mogu dobiti dodatne korisne informacije.

Jedinstvena kontaktna točka za usluge je uspostavljena kroz okvir za slobodno tržište usluga, koji je horizontalno uređen kroz Zakon o uslugama. Ujedno je jedan od EU alata povezanih kroz Centar unutarnjeg tržišta EU kojime se smanjuje lutanje među institucijama. Jedinstvena kontaktna točka za usluge je dio EU Strategije unutarnjeg tržišta i priprema za razvoj sveobuhvatnog alata Jedinstveni digitalni pristupnik (Single Digital Gateway).

Molimo unesite svoje komentare i prijedloge za poboljšanje ove stranice.